زنانِ یک فیلم زنانه | مروری بر شخصیت‌های زن در سریال «در انتهای شب» مستند «دوئل» روایتی از مسیر پر پیچ و خم علیرضا حیدری + زمان پخش همه چیز درباره حواشی و فعالیت‌های عجیب «بنیامین بهادری» حضور ۴۰ بازیگر خارجی در فصل دوم «سلمان فارسی» اکران مجدد «آمِلی پولن» برای گردشگران المپیک «پیانو» در راه ایتالیا مدرسه‌ای به وسعت ایران با «میم مثل معلم» از شبکه دو سیما اقتصاد بی‌رنگ هنر | جای خالی حراج‌های هنری در گالری‌های مشهد نقد قطعه «جوکر» از امیر عظیمی و حمید صفت + زمان پخش تئاتر «شابلون» از امروز به روی صحنه می‌رود (۲ مرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های وزیر ارشاد درباره معیار‌های تلویزیون، سینما و شبکه نمایش‌خانگی جدایی «قنبر از صنم» هم به داد گیشه نرسید | نگاهی به فروش سینما‌های استان در اولین ماه تابستان هشت بذر برای کاشتن یک درخت اعلام فهرست فیلم جشنواره تورنتو جزئیات مراسم یادبود سومین روز درگذشت «سعید راد» ماجرای زنی که سوژه پادکست جنایی شد! مجموعه شعر «تو و من و شب» را بخوانید «حبس مجرد» در جمع هشت فیلم پرفروش داستانی «هنر و تجربه»
سرخط خبرها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: تمهیدات ویژه‌ای برای استفاده از ظرفیت شهرآرا در سال آینده داریم

  • کد خبر: ۱۰۲۰۳۴
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: تمهیدات ویژه‌ای برای استفاده از ظرفیت شهرآرا در سال آینده داریم
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به حمایت شورای اسلامی شهر از انتشار و موفقیت‌های روزنامه شهرآرا گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ شهر، تمهیدات ویژه‌ای برای استفاده از ظرفیت رسانه‌ای شهرآرا پیش بینی کرده ایم.

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز - نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به حمایت شورای اسلامی شهر از انتشار و موفقیت‌های روزنامه شهرآرا گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ شهر، تمهیدات ویژه‌ای برای استفاده از ظرفیت رسانه‌ای شهرآرا پیش بینی کرده ایم.

مهدی ناصحی که همراه سیدحسین علوی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد، به تحریریه شهرآرا آمده بود، با تبریک موفقیت این روزنامه به عنوان بهترین روزنامه محلی کشور و پنجمین روزنامه در میان روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور، بیان کرد: باعث افتخار ماست که خبرنگاران روزنامه شهرآرا با دغدغه خاطر در حوزه‌های مختلف و مدیریت شهری فعالیت می‌کنند.

فرصتی برای افزایش تعلق مردم به شهر

وی افزود: موفقیت شهرآرا قضاوت ما نیست، بلکه قضاوت دستگاه‌های مسئول است که در میان انبوهی از روزنامه‌ها و رسانه‌های کثیرالانتشار، به چنین رتبه‌ای دست یافته است. این موفقیت فرصتی مناسب برای شماست تا احساس تعلق مردم به شهر را ارتقا دهید و هویت مردم را از این نظر احیا کنید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد این را هم گفت که قرار نیست شهرآرا فقط گزارشگر فعالیت‌های مدیریت شهری و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر باشد، بلکه باید آیینه تمام نمای اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری، چه در ابعاد مثبت و چه منفی، برای مردم باشد و به عبارتی با شفافیت کامل، حلقه واسط میان ما و مردم باشد.

شهرآرا، پرچم دار رسانه‌ای استان

وی با بیان اینکه شهرآرا با سابقه درخشانی که دارد، می‌تواند پرچم دار رسانه‌ای در استان باشد، افزود: مدیران این رسانه باید بیشتر از گذشته با ارتقای سطح تخصصی نیرو‌های این نشریه، افکار عمومی را سازمان دهی و مسئولان را وادار کنند که خودشان را از طریق شهرآرا در معرض نگاه تیزبین مردم ببینند و به این ترتیب اقداماتشان را با سلامت و دقت انجام بدهند.

بازوی پرتوان شورای ششم

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد نیز در سخنانی کوتاه گفت: شهرآرا قدم‌های مؤثری برداشته است و به عنوان بازوی پرتوان شورای ششم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سیدحسین علوی مقدم ادامه داد: نگاه ما هم این است که شهرآرا می‌تواند در تصمیم سازی در کنار مردم، شورای اسلامی شهر و شهرداری باشد و امیدوارم بتوانید در این دوره در کنار ما و مدیریت شهری قدم‌های مؤثری بردارید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->